Aquí Roger de Begues

Molt bones!

Aquí Roger, treballant a l’equip de Som Energia per fer de Som Comunitats l’espai de referència de les Comunitats Energètiques.

També formo part del grup impulsor de la comunitat energètica de Begues, amb 4 companyes i 3 companys amb qui és meravelluç organitzar accions i cercar projectes!

Per mi les Comunitats són la proposta definitiva per poder donar força a la sobirania energètica d’acord amb la definició que utilize la xse:

" El dret dels individus conscients, les comunitats i els pobles a prendre les seves pròpies decisions respecte a la generació, distribució i consum d’energia, de manera que aquestes siguin apropiades a les circumstàncies ecològiques, socials, econòmiques i culturals, i sempre que no afectin negativament a tercers."
https://xse.cat/

És genial començar a interactuar per un fòrum i poder ordenar tota la informació que tenim a disposició. Som moltes les Comunitats Energètiques i organitzacions que hem anat desenvolupant recursos i eines per poder avançar.

Moltes ganes de seguir construint, som-hi!
Roger

3 'M'agrada'

Hola Roger!

És realment meravellós trobar gent amb tanta empenta i amb qui compartir inquietuds comunes. Ànims amb tota la feina que esteu tirant endavant i felicitats!

Qualsevol cosa en què ens puguem donar suport, estic a discposar.

Paco

2 'M'agrada'

Ei Paco! Moltes ganes de treballar plegats, de ben segur que farem coses molt canyeres!
El més important és que res ens faci disctreure :slight_smile:
Una forta abraçada!

2 'M'agrada'