Què fer si la comunitat no contesta?

Bon dia,
Estic intentant posar-me en contacte amb la comunitat energètica de Salt, però no hi ha manera de què em contestin. Estic interessat a formar-ne part. Com ho puc fer?
Gràcies

Bon dia Dimas,

Has provat de contactar-hi a través del següent enllaç: Contacte Associació Comunitat Energètica Barri Vell Salt o pots provar a través de la direcció.

Gràcies Joel. Al final vaig contactar amb la direcció i ells m’hi van posar en contacte. De totes maneres sembla que és una comunitat específica del barri vell de Salt, i jo estic al barri adjacent. Perdoneu la pregunta però… és fàcil o indicat començar una comunitat des de zero si no conec ningú més al barri que vulgui unir-s’hi per ara?

1 'M'agrada'

Hola Dimas. En realitat intentar engegar una al teu barri no exclou que potser formis part de la que comentes que ja està activa. Potser hi ha allà altres persones en la teva situació? La intercooperació entre Comunitats Energètiques sempre ajuda a avançar!

Era la meva intenció, però em van contestar “La Comunitat Energètica es del Barri Vell”, no em donen l’opció de formar-ne part :frowning:

Bones Dimas, t’has plantejat la possibilitat d’utilitzar altres canals per buscar gent en la mateixa situació? Difusió a entitats, cartelleria, espais gratuïts per difusió a la premsa local, parlar amb l’ajuntament si coneixen algú més, …

O ja una proposta més atrevida seria convocar una trobada i començar a fer xarxa amb la gent que vingui

En qualsevol cas, no defalleixis, segur que hi ha més gent com tu i tard o d’hora us trobareu :muscle: