Eleccions a Catalunya --> propostes als partits polítics per impulsar les comunitats energètiques

En breu tornem a tenir eleccions a Catalunya. Alguna entitat ha pensat en fer propostes als partits polítics per impulsar la energia comunitària?
Som Comunitats te previst enviar-ne?

1 'M'agrada'

Molt bones Pau,
Molt bona pensada. Però des de Som Comuitats a dia d’avui no s’ha plantejat una línia d’incidència política per eleccions.
Qui si porta anys fent-ho és la xarxa per la sobirania energètica està preparant una taula rodona potent per les eleccions i em consta que l’AMEP també.
Quan tingui novetats us informo.

1 'M'agrada'

Molt bones,
La xarxa per la sobirania energètica està fent difusió d’un debat electoral que estan organitzant.
Com ho veieu?

DEBAT ELECTORAL El futur de l’energia a Catalunya #EnergiaADebat

Dilluns 29 d’abril, 18h
Sala d’Actes del Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rambla de Catalunya, 10. Barcelona)

Les eleccions arriben en un moment en què diverses iniciatives públiques sobre #TransicióEnergètica, com el PLATER o la llei de transició energètica, han quedat aturades. Què proposa cada partit?

És indispensable que l’ #energia sigui un tema cabdal en el debat polític durant la campanya electoral .

Per això, l’Associació de municipis per l’energia pública (Amep) i la Xarxa per la sobirania energètica (Xse) organitzem un debat en què les diferents forces polítiques podran confrontar els seus programes i compartir amb la ciutadania les seves prioritats en aquest àmbit.

No t’ho vols perdre? INSCRIU-TE
T’expliquem TOTA LA INFORMACIÓ
Comparteix a TWITTER i INSTAGRAM

Ep @Pau , la xarxa ja ha publicat el vídeo i relatoria de la sessió.

Què opineu? Com veieu les intervencions? Qui creieu que té unes propostes que podrien afavorir millor a les Comunitats Energètiques?

Anem comentant.


LA TRANSICIÓ ENERGÈTICA, UN TEMA CABDAL A LA CAMPANYA ELECTORAL

Compartim amb vosaltres les principals conclusions del debat electoral que va tenir lloc ahir en la sala d’actes del Col·legi de Periodistes.

De manera quasi unànime, els candidats admeten les mancances i deficiències de l’actual model de propietat i gestió de la distribució d’energia a Catalunya.

T’expliquem més detalls
Torna a mirar el debat en el nostre canal de YouTube
Comparteix a TWITTER